Knie

#1
Hallo, ik heb een vraagje wat ik het beste kan doen in de situatie waarin ik nu zit.
Vandaag moest ik voetballen en ik had al last van mijn hamstring, omdat de wissels op waren moest ik de wedstrijd uitspelen en de hamstring voelde ik wel trekken maar achja een beetje doorzetten en het ging wel. Op een gegeven moment kwam een bal hoog en ging bijna over de achterlijn voor een corner voor de tegenstander. Ik sprong op, haalde de bal in de lucht weg met mijn voet en lande op mijn linkerbeen. Deze stond gestrekt en vanaf dat moment heb ik niet meer normaal kunnen lopen van de pijn in mijn knie. Ik kon wel rennen maar dat ging een beetje met hobbels en mijn knie voelde onstabiel aan. Nu ik thuis ben en op de ‘knokkel’ druk voel ik een hevige pijnscheut in de knie.
Heeft iemand een vermoeden wat dit zou kunnen zijn en een advies wat ik het beste kan doen?

Re: Knie

#2
Beste Voetballer,

Wat vervelend. Alleen met deze informatie kan ik niet zoveel zeggen, dan kunnen het nog verschillende dingen zijn.
Is het linker been ook hetzelfde been als waar je kramp had?
Welke knokkel bedoel je precies? Die net onder je knie zit? Is je knie dik geworden?