BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[flash] staat UIT
[url] staat AAN
Smilies staan UIT

Voorafgaande berichten

Bevestigingscode:

RECAPTCHA_EXPLAIN


Re: Extreme pijn na cortisone injectie schouder inmiddels 2,5 maanden later

Ook ik heb een frozen shoulder waar ik al 6maanden veel pijn van heb, hier heb ik toen een spuit voor laten zetten. Dit heeft niks gedaan. Vorige week een nieuwe echo laten maken omdat ik veel pijn in mijn bovenarm heb bij zijwaartse beweging had, ook blijft dit enorm steken, bleek dat ik er een slijmbeurs ontsteking bij heb. Nu heeft de huisarts gezegd dat ik terug moet gaan naar de orthopeed voor overleg wat de beste aanpak is. Fysio raad me af om een spuit te laten zetten. Ik weet niet meer wat ik wel of niet moet doen, eerlijk gezegd ben ik bang dat dit niet helpt en het misschien erger maakt.

Re: Extreme pijn na cortisone injectie schouder inmiddels 2,5 maanden later

@Natasja, wat vreselijk naar een frozen shoulder. Wellicht heb je inmiddels al met je orthopeed overlegd. Zelf heb ik 2 frozen shoulders sinds december 2024.
Mijn behandeling bestaat nu uit fysiotherapie met behandelingen en oefeningen voor thuis. Ik heb medicatie tegen de pijn gehad, naproxen 400 mg, 2 x per dag wat wel wat hielp tegen de pijn. De medicatie helpt niet tegen de stijfheid in de schouders en armen. verder doe ik 2 x per dag wandelen wat de stress minder maakt. Verder ben ik 100% arbeidsongeschikt wat ook wel helpt want dan kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn armen rust geef.

Ineens pijn in schouders uitstralend naar armen en polsen

Ik heb in de februari zwaar werk verricht wel is last van me armen en handen.
Alleen 2 weken geleden ineens last van mijn schouders uitstralend naar armen en handen
ik ervaar ook krachtsverlies in mijn armen
Handen voelen ook klam aan.
De pijn is niet afgenomen na rust.
Wat zou het kunnen zijn als ik deze klachten plaats.
Ik ben namelijk een beetje radeloos want ik moet mijn handen en armen werken.
Verder voel ik mij goed.
Wie kan mij helpen ?