Ook ik heb een frozen shoulder waar ik al 6maanden veel pijn van heb, hier heb ik toen een spuit voor laten zetten. Dit heeft niks gedaan. Vorige week een nieuwe echo laten maken omdat ik veel pijn in mijn bovenarm heb bij zijwaartse beweging had, ook blijft dit enorm steken, bleek dat ik er een slijmbeurs ontsteking bij heb. Nu heeft de huisarts gezegd dat ik terug moet gaan naar de orthopeed voor overleg wat de beste aanpak is. Fysio raad me af om een spuit te laten zetten. Ik weet niet meer wat ik wel of niet moet doen, eerlijk gezegd ben ik bang dat dit niet helpt en het misschien erger maakt.
Ook ik heb een frozen shoulder waar ik al 6maanden veel pijn van heb, hier heb ik toen een spuit voor laten zetten. Dit heeft niks gedaan. Vorige week een nieuwe echo laten maken omdat ik veel pijn in mijn bovenarm heb bij zijwaartse beweging had, ook blijft dit enorm steken, bleek dat ik er een slijmbeurs ontsteking bij heb. Nu heeft de huisarts gezegd dat ik terug moet gaan naar de orthopeed voor overleg wat de beste aanpak is. Fysio raad me af om een spuit te laten zetten. Ik weet niet meer wat ik wel of niet moet doen, eerlijk gezegd ben ik bang dat dit niet helpt en het misschien erger maakt.