Chronische enkelpijn voorzijde enkel + scheenbeen (12 maanden), geen duidelijke diagnose – iemand herkenning of tips?

Hoi allemaal,

Ik worstel nu al 12 maanden met onverklaarbare pijn aan de voorzijde van beide enkels, die ook regelmatig uitstraalt naar het scheenbeen en de binnenkant van de kuit. De pijn is brandend/zeurend van aard en wisselt sterk van plek en intensiteit. Soms voel ik het meer bij de enkel zelf, soms hoger in het onderbeen.

De klachten zijn begonnen na een lange fietstocht en zijn sindsdien niet meer weggegaan. Fietsen is mijn grote passie, maar inmiddels kan ik nog maar beperkt fietsen zonder dat de pijn dagen tot weken aanhoudt. Ook sociale activiteiten, autorijden en dagelijkse dingen worden steeds moeilijker.

Wat ik tot nu toe heb gedaan:
MRI en röntgen: geen afwijkingen behalve milde botsporen bij het talonaviculaire gewricht en een os trigonum (normale variant). Geen ontsteking of rupturen.
3 fysiotherapeuten gezien (vooral oefeningen gedaan), maar dit maakte de klachten niet beter en soms zelfs slechter.
Cortisone-injectie gekregen, hielp helaas vrijwel niet.
Een bikefitting gedaan by een fysio, maar zonder resultaat.
Nog geen fysio of zenuwbehandeling gehad na de injectie.

De arts denkt aan een combinatie van:
Anterieure enkel impingement (bv. door littekenweefsel of weke delen),
en mogelijk zenuwirritatie (n. peroneus profundus of n. saphenus) vanwege de brandende uitstraling.

Ik twijfel nu of ik verder moet met fysiotherapie gericht op zenuw en mobiliteit, of dat arthroscopie (kijkoperatie) inmiddels aan de orde is. Ik heb al een tweede opinie gehad, maar voel me nog steeds zoekende naar de juiste volgende stap.

Is er iemand hier met vergelijkbare klachten of ervaringen met deze combinatie van impingement en zenuwpijn?
Of iemand die baat had bij een specifieke behandeling, oefening of operatie?

Alle tips, ervaringen of ideeën zijn meer dan welkom. Bedankt alvast voor het meedenken!

Groet,