Re: veel pijn in billen, onderrug, rib na val met fiets, zonder blauwe plekken

Ik weet niet niet meer tot wie ik me nou nog kan wenden. Ik ben,al maanden geleden, op m'n achterhoofd en rug gevallen. De huisarts dacht aan bloedingen in m'n hoofd. Leken toch mee te vallen. Aan mijn onderrug werd weinig aandacht besteed. En daar heb ik nu de meeste last van. Eeerst pijn in m'n rechterheft van m'n onderrug. Toen een week geen pijn. Toen pijn aan de andere kant. Huisarts gebeld. Ik moest maar Voltaren smeren
Hielp dus niet Inmiddels is de pij n naar m'n voet verhuist. De huisarts:naar een therapeut. Heb ik gedaan. Even minder pijn. De therapeut vaarwel gezegd. (moet ik allemaal zelf betalen). Dan weer pijn in m'n andere voert. Ondertussen weer naar de therapeut geweest. Volgens mij weet hij ook niet meer wat te doen. Nu zit de pijn in beide voeten. Ik weet me geen raad meer! Ik heb een hond met wie ik dagelijks lange wandelingen moet maken. Kan zelfs in huis niet meer lopen door de pijn. En er is niemand die me helpt! Jullie blijkbaar ook niet! Aan wie heb ik nog iets? Nou,blijkbaar aan niemand,inclusief mijn huisarts. En jullie dus.......

Re: veel pijn in billen, onderrug, rib na val met fiets, zonder blauwe plekken

Je neemt nu mensen op een forum kwalijk dat ze je niet helpen?
Ben je al door een scan geweest? Of door een orthopeed of neuroloog gezien?
Ben je bij een Pijnpoli geweest?
Zo niet, bespreek die dingen met je huisarts.
Wat voor therapeut ben je geweest?
Is er gekeken of je whiplash klachten hebt? Die kunnen doortrekken naar je hele rug.
Heeft de therapeut gekeken of je wervels van nek tot stuitje in het lood staan?
Zo nee, vraag een manueeltherapeut daar naar te kijken.
Een fysiotherapeut is geen wonderdokter die in één of twee behandelingen je klachten op kan lossen, daar kan maanden overheen gaan!
Vaak moet je daar zelf ook (intensief) aan werken dmv oefeningen, naast de behandelingen.
En in sommige gevallen is de fysio levenslang je beste vriend, als je chronische klachten hebt overgehouden aan je blessure, ik zie mijn fysio al jaren wekelijks, soms 2x in de week......