Re: Zware nekklachten schouder

Vincent73 schreef:
22 mei 2023, 08:04
Hallo ik ben vincent en woon nabij zandvoort en ik heb al zins 27 jaar zeer zware spanningspijn tussen hoofd en atlas wervel .Het zit daar eigenlijk letterlijk los aan de linker kant met alle gevolgen van dien .Bij te weinig doen komt het zo los te zitten dat er geen spanning meer tussen het hoofd en schouder komt zodat het continue aangespannen moet worden wat dodelijk vermoeiend is en tevens het gevoel geeft op een hartstilstand .
Bij het wel belasten van dit gedeelte komt de spanning vaak zo hoog te liggen dat ik dagen moet bij komen en zeer chagrijnig word zodat ik iedereen van me afstoot en daar ook geen energie voor heb .
Ja en dit al ongeveer 27 jaar en al van alles geprobeerd ook foto s mri scan maar niks te zien wat ik eigenlijk niet kan geloven want het zit aantoonbaar los . Ik sta nu eigenlijk al weer maanden op het punt om in te storten maar wil niet weer aan de antidepressiva omdat je daar eigenlijk alleen maar verder over de pijngrens heen gaat en dus niet de oplossing is maar een zoethouder van de chemische industrie .

Ik zit te denken aan stamceltherapie maar dat is bijna niet te verkrijgen en duur als je dit zelf zou moeten betalen en dan is het ook nog de vraag of het werkt .
Een andere optie is (naar mijn mening ) het vast zetten maar dan word je mobiliteit natuurlijk zeer beperkt .Maar ja dat is misschien toch een stabieler leven .
Heeft er nog iemand tips of zelf ervaring met deze klachten zodat het alleen staan ervan wat dragelijker zou kunnen worden en te brainstormen wat een goede oplossing zou kunnen zijn ?
Zou het erg waarderen vrg vincent
Zijn er updates en heb je de behandeling opnieuw gedaan?